Bedrijventoernooi 2019

14 juni 2019 11:15

Het vv Schoonhoven is op vrijdag 21 juni het strijdtoneel van het Bedrijventoernooi 2019.

Vrijdagavond 21 juni staat bij vv Schoonhoven in het teken van het Bedrijventoernooi 2019. Vanaf 19.00 uur treden teams van Business Club VVS, Financieel Comfort, Albert Heijn (twee teams), Klimarent, Berkouwer, Vriedak, Gerco, Brasserie de Veerpoort, CDT, Plus en nieuwe deelnemer DUS Dienstverlening aan voor verschillende partijtjes voetbal.

De 12 deelnemende teams worden verdeeld in 3 poules. Ze spelen 15 minuten per wedstrijd en er is 10 minuten ingepland voor wisselingen. De nummers 1 per poule en de beste nummer 2 gaan door naar de halve finales, daarna volgt de finale. Om ongeveer 22.10 uur is dan de winnaar van het Bedrijventoernooi 2019 bekend.

Organisatie van het toernooi is in handen van Peter Schilt, Ben Sloof en Teus Verhoef.

Bron: Teus Verhoef