Familiedag op zaterdag 22 juni!

14 juni 2019 11:30

Een feestelijke afsluiting van het voetbalseizoen van 13.30 - 17.00 uur voor iedere vv Schoonhovenaar en zijn/haar familie!

Dit kun je - naast de huldiging van kampioenen - verwachten op de Familiedag bij vv Schoonhoven op zaterdag 22 juni aanstaande:

Zeskamp voor de jongste jeugdleden
Van 13.30 uur tot circa 17.00 uur staat een zeskamp opgezet voor onze jeugdleden tot en met JO10 en hun ouders, verzorgers, broertjes, zusjes, andere familieleden en buurtjes. Met gratis poffertjes voor de jeugd!

Vorm een team met minimaal 4 en maximaal 6 personen, verzin een teamnaam en meld je vandaag nog per e-mail aan via [email protected] .

Voetvolley voor JO11 tot en met JO15
Kom om 13.30 uur naar ons Sportpark. Meld je met je teamgenootje, broertje, zusje, buurjongen/meisje aan en daag anderen uit het tegen jullie op te nemen. Het speelschema wordt ter plekke opgemaakt aan de hand van de aanmeldingen.

Warming-up voor iedereen
Nadat je je als team hebt gemeld en voordat de activiteiten van start gaan, verzorgt Personal Fitness Nederland - Krimpenerwaard een warming-up voor iedereen! Dat wordt prachtig met zijn allen en een goede warming-up is natuurlijk belangrijk!

Avondprogramma: Los Contact treedt op!
Voor iedereen boven de 16 jaar oud start om 17.00 uur een spelcircuit. Ook treedt de Schoonhovense band Los Contact op.

Eten & drinken
Gratis poffertjes voor de jeugd! En natuurlijk is er voor ieder ander de gehele dag genoeg te eten en te drinken verkrijgbaar.

Tot zaterdag 22 juni allemaal!