Business Club vv Schoonhoven op de plank

8 juli 2019 15:30

Maar liefst 45 donateurs van Business Club VV Schoonhoven peddelden zaterdag 6 juli van Cabauw naar Schoonhoven, en weer terug. Staand op een zogenaamd sup-board. Sup staat voor 'stand-up paddling' en is in de Verenigde Staten een enorme rage. Onder de peddelaars bevond zich ook een dappere Dick de Cloe, beschermheer van de club en oud-burgemeester van Schoonhoven. Het event 'The Battle of the Paddle' was de afsluiter van het jubileumjaar van de tienjarige netwerkclub. Eerder dit seizoen organiseerde de club o.a. al een gala op een chateau en een bezoek aan de Volvo-fabrieken in Göteborg.

Bron: Businessclub VV Schoonhoven