Voorbereidingen Schoonhoven 1 en 2 seizoen 2019/2020 in volle gang

13 juli 2019 15:30

Achter de schermen is al weer hard gewerkt om alles op orde te hebben voor het voetbalseizoen 2019/2020.

Er zijn al een aantal zaken bekend over Schoonhoven 1 en 2. Zo zijn er een aantal spelers vertrokken naar andere clubs. Hierbij gaat het om Amine Karroum (Spirit), Pim de Vries (Rohda ’76) en Julien Buijs (FC Perkouw). Er is ook een speler bijgekomen, Robin van Elteren. En Sjef van Vugt is gestopt met selectievoetbal.

Staf seizoen 2019/2020

Schoonhoven 1: Hoofdtrainer Raymond van der Kort en assistent-trainer: René Zuurmond.
Schoonhoven 2: Tristan Brouwer en assistent-trainers/leiders: Aswin Hartmann en Peter van Arkel.

Teammanager (Schoonhoven 1 en 2)
Wout den Braber.

Keeperstrainer
Abe den Haan voor Schoonhoven 1, 2 en jeugd.

Verzorger/hersteltrainer Schoonhoven 1
Fred Meijer.

Fysiotherapeuten
Joep van Poppel en Youri Bleijenberg.

Assistent-scheidsrechters
Ap van As en Baai Ooms bij toerbeurt voor Schoonhoven 1.

Aanvang trainingen & oefenwedstrijden

Op zaterdag 3 augustus beginnen beide selecties met een dagtraining. Daarna zijn de reguliere trainingen op de dinsdag- en donderdagavond. De teams spelen de volgende oefenwedstrijden:

Zaterdag 10 augustus:
Schoonhoven 1 – GVV Unitas 1 (4e klasse, zaterdag), aanvang om 14.30 uur.

Zaterdag 17 augustus:
IJ.F.C 1 (2e klasse) – Schoonhoven 1,  aanvang om 14.00 uur.

Zaterdag 24 augustus:
Streefkerk 1 (3e klasse) – Schoonhoven 1, aanvang om 14.30 uur.
RVVH 3 – Schoonhoven 2, aanvang om 14.30 uur.

Zaterdag 10 september:
Schoonhoven 1 – U.S.V. Elinkwijk 1 (4e klasse, zaterdag), aanvang om 20.15 uur.

Zaterdag 17 september:
Schoonhoven 1 -Stolwijk 1 (4e klassen, nieuw op zaterdag), aanvang om 20.00 uur.

Bekerwedstrijden en aanvang competitie
Beide teams spelen op 31 augustus, 7 en 14 september een bekerwedstrijd. De tegenstanders zijn op dit moment nog niet bekend.

Op 21 september begint voor Schoonhoven 1 en 2 de competitie. De indelingen zijn nog niet bekend.

Bron: Teus Verhoef