Speler Volg Systeem nu beschikbaar

29 augustus 2019 22:00

Admin

Met de inrichting van de nieuwe website zijn er ook nieuwe mogelijkheden die trainers en leiders van de diverse jeugdteams, of aanvoerders van de seniorenteams kunnen gebruiken. De website en dan met name het content management systeem (cms) van VoetbalAssist biedt diverse mogelijkheden om ervaringen van het team dit seizoen te delen via de website.

Naast een teampagina (spelers, teamfoto, opstelling, wedstrijdverslagen, publiceren vriendschappelijke wedstrijden etc.) kun je ook gebruik maken van een speler volg systeem. In dit speler volg systeem kun je vastleggen hoe een speler presteert, kun je aanwezigheid trainingen bijhouden. Als je de gegevens goed bijhoudt kun je handige statistieken van je team opvragen en kun je de ontwikkeling van het team en de spelers goed volgen.

Iedere trainer, leider, aanvoerder of iemand die het namens het team de gegevens wilt bijhouden kan hiervan gebruik maken. Heb je interesse in de diverse mogelijkheden kijk dan naar deze beschrijving en handleiding. Daarin kun je ook lezen hoe je je kunt aanmelden voor gebruik van deze mogelijkheden.

Link naar de beschrijving en handleiding

Bron: VVSchoonhoven