Teamverslaggever/reporter

31 augustus 2019 21:15

Admin

Altijd al gedroomd om voetbal verslaggever te worden en de Champions League finale als journalist te mogen verslaan? Of bij de WK dames voetbalfinale langs de lijn de sportfoto van het jaar te willen maken na een geweldige actie van Jackie Groenen?

Nu is je kans!!

Word teamverslaggever/fotograaf van het team van je zoon/dochter, je broer/zus of je kleinkind. Geef tijdens de wedstrijd belangrijke doelpunten en acties door via LIVEblog of maak iedere week een kort verslag voor de website van de spannende wedstrijd met veel goals, schitterende actie en prachtige foto's.

Wat vragen we?

• Enthousiasme.
  • Doorzettingsvermogen om ook bij slecht weer aanwezig te zijn.

Wat kun je van ons verwachten?
  • Een korte uitleg van de website, hoe deze te gebruiken en handleiding.
  • Veel dank van het team en de ouders.
  • Iedere week aandacht via de website.

Heb je interesse? Meld je aan via [email protected] en geef aan voor welk(e) team(s) je verslaggever wilt zijn.

Bron: VVSchoonhoven