Vacatures gastheer / gastvrouw Commissiekamer

25 oktober 2019 11:45

Gezocht: enthousiaste ochtendmensen!

Ben jij graag de spin in het web? Ben je iemand die het leuk vindt om op zaterdagmorgen als gastheer/gastvrouw in de Commissiekamer tegenstanders, eigen teams, scheidsrechters en andere gasten te ontvangen en wegwijs te maken?

vv Schoonhoven is dan op zoek naar jou!

De club wil graag het team uitbreiden met meerdere vrijwilligers voor de zaterdagochtend.

Dit ga je doen:

• Je ontvangt de trainer/leider van de tegenstanders, overhandigt hen de kleedkamersleutel en beantwoordt eventuele vragen om ze op weg te helpen. Ook voorzie je de teams in de pauze van drinken.
  • Je ontvangt de scheidsrechters, overhandigt hen de kleedkamersleutel en voorziet ze in de rust en na afloop van de wedstrijd van drinken.
  • Je ontvangt de jeugdscheidsrechters, voorziet ze van een scheidsrechtersjas, stopwatch en fluitje. Je biedt ze in de rust en na afloop van de wedstrijd iets te drinken aan.
  • Indien nodig assisteer je bij lichte blessures zoals het geven van pleisters, cold-packs, tape etc. Indien nodig schakel je de hulpdiensten in en ontvang je deze.

Dit kun je verwachten:

• Je wordt ingewerkt en begeleid door de huidige teamleden.
  • Na de inwerkperiode draai je zelfstandig mee in het rooster. Een 'dienst' draai je van 7.45 - 12.00 uur.
  • Samen met je teamleden zorg je voor de bezetting van de Commissiekamer op zaterdagochtenden.
  • Bij het maken van het rooster kan er rekening gehouden worden met beschikbaarheid.
  • Gezellig samen zijn met ‘voetbalmensen’ onder het genot van een kopje koffie.

Meer informatie

Wil je meer informatie over de vacature? Stuur een mail naar [email protected] en we nemen contact met je op!

Bron: Jeugdcommissie