3e Blauw-Wit Bokaal VV Schoonhoven

7 december 2019 9:45

Op zaterdag 4 januari 2020 organiseert vv Schoonhoven de derde editie van de Blauw-Wit Bokaal, een grootste reünie van blauw-witte helden. Niet alleen speelt de huidige selectie tegen recente helden tijdens de traditionele nieuwjaarswedstrijd, op het tweede veld spelen tientallen blauw-witte helden om de zogenaamde Blauw-Wit Bokaal.

Onder het motto 'Schoonhovenaren, dat zijn wij allen' is er een mooie mix van oude en nieuwe helden gemaakt. Er is een penalty-afvalrace voor ca. twintig teams. Teams van nu, hoog en laag, oud en jong. En teams van toen (de oudste deelnemers zijn de zeventig al gepasseerd); zondag-, zaterdag- en damesteams van vroeger.

De wedstrijd en het penaltytoernooi beginnen om 13.30 uur, om 16.00 uur begint de traditionele nieuwjaarsreceptie. Voorafgaand aan en tijdens de wedstrijd worden broodjes en snert verkocht t.b.v. Alpe d’Huzes en inschrijven is mogelijk via deze link. Een ieder die vv Schoonhoven een warm hart toedraagt of gewoon van gezelligheid houdt, is van harte welkom tijdens de grote reünie van vv Schoonhoven op 4 januari aanstaande.