Nieuws door Teus Verhoef

18 december 2019 19:15

Zaterdag 1 boekt vóór de aanvang van de winterstop een ruime overwinning

Dit gebeurde afgelopen zaterdag uit tegen VVAC, dat vóór de aanvang van de wedstrijd één punt minder had dan de onzen en met 1-3 werd verslagen. De drie doelpunten onzerzijds, alle in de eerste helft, kwamen op het conto  van Rogier Peltenburg en twee van Walter van Mourik. Na de pauze redde de thuisploeg de eer in de wedstrijd waarin de sterke wind duidelijk van invloed was op het spel. Met deze overwinning werden uit de laatste vier wedstrijden negen punten behaald, geleid hebbend tot, samen met Lopik, de 6e plaats op de ranglijst en evenwel onveranderd in relatie tot de stand op 7 december.

Voor wat betreft de totale ranglijst gaat SVW (zaterdag nipt met 1-2 gewonnen van Groot-Ammers) nu met 33 punten uit 12 wedstrijden aan kop, gevolgd door Alblasserdam met 31 punten, Hardinxveld (26), Streefkerk (22), Ameide (21), ons team en dus Lopik (17), Lekkerkerk en VVAC (13), Meerkerk en De Alblas (12), Schelluinen (11), Groot-Ammers (10) en Perkouw de rij sluitend met nog steeds 1 punt. Schelluinen en Meerkerk moeten tegen elkaar nog een wedstrijd inhalen.

Na de winterstop zal op 25 januari om 14.30 uur de laatste wedstrijd van de eerste competitiehelft uit worden gespeeld tegen Hardinxveld, dat dus 9 punten meer heeft dan onze ploeg en hopend dat het dan 6 punten wordt!

Eerder zal op 18 januari uit een wedstrijd tegen HSSC ‘61 (Hei en Boeicop), uitkomend in de 3e klasse zaterdag, worden gespeeld. Aanvang van de wedstrijd: 14.30 uur.

Ons 2e elftal is zaterdag jl. al begonnen met de winterstop en zal op 18 januari, tevens voor de herstart van haar competitie op 25 januari,  thuis een “tussendoortje” spelen tegen Groot-Ammers 2. Aanvang: 12.00 uur.

Tot slot nog even terugkomend op afgelopen zaterdag doe ik dit met de verstrekking van een resultatenoverzicht van die dag, hoewel er in totaliteit thuis en uit slechts 7 wedstrijden zijn gespeeld, Van die werden er 4 gewonnen, gingen er 2 verloren en eindigde 1 wedstrijd in een gelijkspel. Het winstpercentage bedroeg 57,14.

Teus Verhoef