WF officieel onderdeel van VV Schoonhoven

16 februari 2020 21:30

Redactie

In september 2018 is de VV Schoonhoven samen met SWOS en Sportservice Krimpenerwaard als eerste vereniging in de Krimpenerwaard begonnen met Walking Football. Van een klein aantal enthousiastelingen in de beginfase is de groep inmiddels gegroeid naar 20 leden.

Iedere week wordt er een onderling partijtje gespeeld van 10 uur – 11 uur met daarna de traditionele derde helft met koffie. Bij de start van WF zijn met de VV Schoonhoven afspraken gemaakt om de ontwikkeling van WF te volgen en na bepaalde tijd de gemaakte afspraken te evalueren.

Onlangs is deze evaluatie uitgevoerd en zijn afspraken bekrachtigd over het lidmaatschap van de WF-ers, het gebruik van de velden, kleedlokalen en de commissiekamer voor koffie na het onderlinge partijtje. Tevens is vastgesteld dat de WF een eigen afdeling wordt binnen de VV Schoonhoven. Bij onderlinge wedstrijden tegen andere ploegen uit de Krimpenerwaard wordt dan ook het officiële tenue gedragen. Ballen en voetbalmaterialen zijn zelfstandig aangeschaft en gesponsord door Tuls Financial Services & Solutions.

Als gebaar richting VV Schoonhoven van de groep WF-ers is een cheque van € 300 overhandigd aan de vereniging voor besteding richting de jeugd.

Bron: Bestuur VV Schoonhoven