Perfect Service schenkt kantoormeubilair aan vv Schoonhoven

20 maart 2020 11:45

vv Schoonhoven heeft onlangs een aantal bureaus, kasten, een bureaustoel en een computer cadeau gekregen van Perfect Service.

De voetbalvereniging heeft onlangs  een aantal bureaus, kasten, een bureaustoel en een computer cadeau gekregen van Perfect Service. Dit tot voor kort in Schoonhoven gevestigde bedrijf, dat actief is in de grafische vormgeving, is onlangs verhuisd naar Reeuwijk, waardoor een deel van het kantoormeubilair overtollig raakte.

vv Schoonhoven kon een deel van de kantoorinrichting echter goed gebruiken. De geschonken goederen hebben door toedoen van de mannen van de Beheercommissie reeds hun weg naar de bestuurskamer en de jeugdcommissiekamer gevonden.

De voetbalvereniging is Michel Wassenaar en Annemarie Blanken van Perfect Service dan ook zeer dankbaar voor deze geste!
Bron: Beheercommissie vv Schoonhoven