Daverend succes quarantaine voetbalquiz

19 mei 2020 8:00

Op vrijdagavond 15 mei 2020 namen meer dan 50 leden van voetbalvereniging Schoonhoven deel aan een speciaal ingelaste editie van de traditionele voetbalquiz.

De ingelaste quarantaine-editie van de voetbalquiz van vv Schoonhoven was  vrijdag 15 mei jl. een daverend succes.

Meer dan 50 leden van voetbalvereniging Schoonhoven namen vrijdagavond deel aan de speciale editie van de traditionele voetbalquiz. De Supportersvereniging vv Schoonhoven organiseerde voor het eerst een virtuele editie, geheel in quarantaine-stijl.

Er werd niet alleen gespeeld voor de eeuwige roem, maar er waren ook diverse prijzen te verdienen. Zo sponsorde Cafetaria Brasserie de Veerpoort een waardebon en zorgde ook de Supportersvereniging vv Schoonhoven voor een rijkelijk gevulde prijzentafel.

Lees er alles over in dit artikel op RTV Krimpenerwaard: https://www.rtvkrimpenerwaard.nl/site/bitterballen-maken-quarantaine-voetbalquiz-compleet/

Bron: Supportersvereniging vv Schoonhoven