Definitieve indelingen jeugd seizoen 2020-2021

31 mei 2020 20:45

Redactie

Op basis van de eerder gepubliceerde voorlopige indelingen en de verzoeken tot herindeling van diverse spelers zijn afgelopen week de definitieve indelingen vastgesteld door de coördinatoren van de VV Schoonhoven.

In bijaagnd overzicht tref je aan in welk team en met welke teamleden je aankomend seizoen gaat voetballen.

Indelingen jeugd VV Schoonhoen seizoen 2020-2021

Vacatures

Voor een aantal teams wordt nog gezocht naar uitbreiding van het kader. Dit betreft de JO15-1, JO15-3, JO17-2 en JO17-4.

Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die interesse heeft, meld je aan via [email protected]. Uiteraard kun je ook altijd iemand van de club hiervoor aanspreken.

“Schoonhovenaren, dat zijn wij allen”

Bestuur vv Schoonhoven

Bron: Jeugd coördinatoren VV Schoonhoven