C2 in het nieuw!

30 november 2011 12:30

Schilt Adviesbureau voor Bouwkosten uit Schoonhoven sponsort de komende twee jaren het team C2 van de voetbalvereniging Schoonhoven.
Het bureau is bijna 15 jaar geleden in Schoonhoven gestart en voert in opdracht van bouwbedrijven en projectontwikkelaars begrotingen en kostenramingen uit van de meest uiteenlopende bouwprojecten.

De keuze van Kees en Christa Schilt om juist dit voetbalteam te sponsoren is niet geheel toevallig omdat hun beide zoons Jasper en Thijs in dit team spelen. Daarnaast speelt hun jongste zoon Corné in het team D1 waardoor de voetbalsport een belangrijke plaats inneemt binnen de familie.

Namens de Sponsor Commissie willen wij Kees Schilt hartelijk danken voor het ondersteunen van de V.V.S!