Nieuwjaarsactiviteiten

31 december 2011 12:00

Nogmaals willen wij de aandacht vestigen op de organisatie van de Nieuwjaarsactiviteiten op 7 januari a.s.

Met onderstaande activiteiten belooft het, traditioneel, weer een topdag te worden, welke u absoluut niet mag missen.

Het alles begint om 14.00 uur met de wedstrijd "oud" zaterdag - "oud" zondag.

Vele oud-coryfeeën zullen voor deze wedstrijd hun opwachting maken en deze activiteit draagt ook altijd een reünie-achtig karakter.

Het is de bedoeling dat de spelers hand in hand met de  mini's het speelveld zullen betreden, terwijl de jongste categorie binnen onze vereniging gedurende de rust een wedstrijdje zullen spelen, ongetwijfeld tot groot vermaak van het publiek.

Vanaf hetzelfde uur zullen de Business Club en de Supportersvereniging in het geweer treden om te trakteren op winterse artikelen.
De Business Club doet dit, zoals ook al in de afgelopen jaren, met Glühwein en erwtensoep bij knappend haardvuur, terwijl de Supportersvereniging warme chocolademelk zal aanbieden.
Tevens organiseert deze vereniging een grootse loterij.

Vanaf 16.00 uur vindt in de kantine een nieuwjaarsreceptie plaats, dé gelegenheid om in een gezellige ambiance elkaar al het goede voor 2012 toe te wensen en hierop een toost uit te brengen.

Kortom, kom en geniet. U bent van harte uitgenodigd.

Het Bestuur