11 februari: Gala of the Century

11 januari 2012 21:00

Herinnert u zich deze nog, nog, nog? I Will Survive, Country Roads, Que Sera, Live is Life, Come On Eileen, Is This the Way To Amarillo, Rotterdam, Can’t Take My Eyes Off of You, Those Were the Days, Disco Inferno, Lady Marmalade, You’ve Lost That Loving Feeling, Sharp Dressed Man, Ain’t No Mountain High Enough, … En dat is nog slechts een kleine greep uit het brede repertoire van de grootste feestband van Nederland: de Hermes House Band. Business Club VV Schoonhoven haalt de Hermes House Band naar Schoonhoven!

Klik hier voor de flyer

Plaats delict: Het Bastion – straks onherkenbaar, omgedoopt tot een chique party-tempel. Datum: 11 februari 2012 – de feestdagen ruimschoots achter de rug en de uitbuik-maand ook keurig afgesloten. Doel: geschiedenis schrijven – dit moet het feest worden waar nog decennia over wordt gepraat. Over de gezelligheid, over de klasse, over het lekkere eten, over de 250 legendarische party animals. En over dat het wél kan in Schoonhoven; iets groots neerzetten, dat is ontdaan van elke vorm van kneuterigheid. We noemen het Dulci e basta en het wordt ‘the gala of the century’!

Er is slechts één limiet aan dit feest: Het Bastion biedt plaats aan 250 gelukkigen – the happy few. En de kaartverkoop gaat zeer hard. Zorg dus snel dat u en uw naasten aan de juiste kant van de 250-limiet komen te zitten. Haast is geboden, want Dulci e basta broeit al onder het oppervlak van de Krimpenerwaard – het nieuws borrelt als lava in een vulkaan, klaar om uit te barsten. Regel nu dus al uw plekje aan het podium. Een donateur van Business Club VV Schoonhoven en zijn of haar partner betalen EUR 80 p.p. voor deze onvergetelijke avond (all-inclusive), introducees betalen EUR 100 p.p.

Business Club VVS rekent op de 250 gezelligste mensen uit de Krimpenerwaard – in vol ornaat (black tie) en in the mood to party! Wij zetten de Champagne alvast koud en nemen nu al een optie op de grootste Bretonse oesters van Ile d’Oleron. U heeft de simpele strekking van dit lange betoog vast begrepen: mis dit niet!