Extra informatie bezoek Feyenoord-Vitesse mini's t/m D-teams

18 januari 2012 20:45

Van diverse leiders is er nog geen inschrijving ontvangen. Inschrijven kan tot 26 januari, maar het is belangrijk dat we de kaarten z.s.m. bestellen!

Dus geef je team snel op ([email protected]) voor dit leuke uitje op zondag 12 februari om 16:30!!!! Op de vier kinderen mag één begeleider mee en ook hij of zij heeft gratis toegang. De reis is per eigen vervoer.

Je kunt als team ook leuke spandoeken maken en meedoen aan een andere actie leuke actie. Feyenoord verteld hierover het volgende:

"Wij dagen uw jeugdleden uit om een activiteit voor de vereniging te verzinnen, waarbij onderwijs, voetbal en / of Feyenoord centraal staan. Bij de ingang van het stadion staan grote tonnen waar kinderen hun idee kunnen deponeren. Het leukste of origineelste idee, mits haalbaar, wint zijn of haar idee voor de vereniging, uitgevoerd door of via Feyenoord.
Daarnaast willen wij u vragen om tijdens de wedstrijd voor een opvallende sfeer te zorgen. Wij vragen u vlaggen van uw vereniging mee te nemen waarop uw clublogo goed zichtbaar is. Ook is het leuk om met uw jeugdleden spandoeken te maken, waarop uw club en ook Feyenoord duidelijk naar voren komen. Deze kunnen voorafgaand aan de wedstrijd in het stadion worden opgehangen.
De richtlijnen voor vlaggen en spandoeken zijn:
Indien u gebruik wilt maken van stokken, dienen deze van PVC materiaal zijn en mogen niet langer zijn dan 1 meter, met een max. van 2 cm doorsnede. Vlaggen en spandoeken mogen geen kwetsende of aanstootgevende uitingen bevatten."