Schriften VVSchoonhoven te koop

18 januari 2012 21:00

Vanaf nu zijn er schriften met pen te koop voor slechts € 1,50 p/st! In samenwerking met de jeugdcommissie is er een uitbreiding van het assortiment gekomen om vooral jeugdleden te laten profiteren van een fanartikel voor een lage prijs.

Hiermee hopen wij als vereniging natuurlijk dat de inzet van het voetbalveld doorgezet wordt in bijvoorbeeld de schoolbanken. Het VV Schoonhoven-schrift geeft natuurlijk een extra impuls. Geïnteresseerden kunnen het fanartikel kopen bij Tristan Brouwer.

De VV Schoonhoven mutsen zijn een succes! Er zijn nog slechts 10 stuks op voorraad, dus wees er snel bij indien je er één wilt hebben. Kosten €10,= p/st. De koude dagen zijn nu pas begonnen!