Pupil van de week

1 februari 2012 19:30

Ik ben Lars de Jong en speel in de E3 van VV Schoonhoven. Afgelopen zaterdag mocht ik pupil van de week zijn bij de wedstrijd van het eerste elftal tegen TAVV.

Als eerste mocht ik met de spelers mee lunchen, daarna was ik bij de wedstrijdsbespreking en ging ik mee het veld op voor de warming up.
Toen mocht ik de aftrap nemen en een doelpunt scoren bij de tegenstander.

Tijdens de wedstrijd zat ik in de dug-out samen met de trainer en de reservespelers.
Gelukkig won Schoonhoven deze wedstrijd met 2-1.

Na de wedstrijd mocht ik ook nog de bestuurskamer in en kreeg ik een patatje.

Ook kreeg ik van de voorzitter nog een diploma en een leesboek van Snelle Jelle, waarin de trainer en mijn speler van de wedstrijd Gerben wat hadden geschreven.

Ik vond het een leuke dag ook al omdat ik 's ochtends met mijn eigen team met 4-2 van de koploper had gewonnen.