Schoonhoven behoudt voorsprong tegen Zuiderpark

3 mei 2011 9:00

Schoonhoven heeft in het restant van de gestaakte wedstrijd tegen Zuiderpark de voorsprong weten te behouden. Met nog 9 minuten te spelen was het vooraf oppassen, maar al in de 1e minuut van de hervatting stelde Paul Hom de overwinning veilig door de 3-1 binnen te schieten. De wedstrijd was daarmee gespeeld. Zo won Schoonhoven, maar blijft het zich bestolen voelen. Door de overwinning heeft Schoonhoven zich veilig gespeeld en maakt het zelfs nog een kleine kans op nacompetitievoetbal. Dan moet het de 3e plaats zien te veroveren. De laatste 2 wedstrijden zullen gewonnen moeten worden en IJVV de Zwervers en Victoria '04 moeten punten spelen.