Beachvoetbal voor de E- en D-pupillen a.s. zaterdag 1 september

29 augustus 2012 22:15

Aanstaande zaterdag 1 september is er in Schoonhoven de jaarlijkse City Beachdag. Ook nu is er de mogelijkheid voor de jeugd van Schoonhoven om deel te nemen aan het Beachvoetbal.

Buiten de Veerpoort is er een activiteitenterrein waar een Beachvoetbal veld is uitgezet. Vorig jaar hebben diverse E-teams deel genomen aan  de activiteiten en veel plezier beleefd. Beachvoetbal speel je met een team van 4 spelers en 1 keeper op zand. Gewoon een shirtje en korte broek aan en op je blote voeten. Een wedstrijd duurt 10 of 12, 5 minuten.

Er bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan een toernooi met E-teams of D-teams teams van minimaal 5 spelers (6 of 7 is wellicht handiger want dan kan men wisselen). Het toernooi vangt aan om 14.00 uur  en duurt tot ongeveer 15.30 uur voor de E-teams en van 15.30 uur tot 17.00 uur voor de D-teams. De organisatie is in handen van Wietze Versteeg van de City Beachdag. Er wordt een toernooi gespeeld met onderlinge teams van Schoonhoven en de jongens spelen een aantal  wedstrijden van 10 a 12,5 minuten. De teams mogen zelf worden samengesteld dus een aantal vriendjes mogen samen spelen.

Als je het leuk vindt om mee te doen kun je zelf een team samenstellen van 5 tot 7 spelers. De teams moeten wel een begeleider hebben. Opgave kan bij onderstaand email adres waarbij je een teamnaam en namen van de spelers opgeeft. Je hoort dan vrijdag het speelschema en hoe laat je aanwezig moet zijn.

Inmiddels zijn er al teams van de E4, E5 en E6 ingeschreven. Dus wees er snel bij.

Je kunt je opgeven bij [email protected]