Ballen sparen voor vvSchoonhoven bij PLUS Rechtuyt!

19 september 2012 9:45

Van maandag 10 september t/m 6 oktober 2012 is het Lekker Ballen bij PLUS! Bij PLUS Rechtuyt kunt u namelijk sparen voor voetballen voor onze voetbalvereniging.

Hoe werkt de actie? Bij aankoop van één van de actieproducten van Lay’s, Smiths, Duyvis of Doritos ontvangt u één ballenspaarmunt. (Iedere zak 1 munt.)

De spaarmunten kunt u vervolgens deponeren in het daarvoor bedoelde bord met de spaarbuizen bij de kassa´s. Elke volle koker is goed voor 5 ballen. Totaal zijn er dus 20 ballen te verdienen voor onze vereniging. De gespaarde ballen worden aan het eind van de actie aan vvSchoonhoven uitgereikt door PLUS Rechtuyt.

Op de foto ziet u de stand na één week sparen, het gaat goed, maar het kan nog beter!

Dus ga naar PLUS en spaar mee voor voetballen!

Hoe meer munten, hoe meer ballen!