Feyenoord held van de maand

26 september 2012 18:30

Onlangs is Feyenoord gestart met een opvallend nieuw maatschappelijk project, ‘De Feyenoord Held van de Maand’, waarbij goed gedrag van kinderen beloond wordt.

Iedere maand huldigt Feyenoord een kind (t/m 12 jaar) vanuit haar maatschappelijke projecten als Feyenoord Held van de Maand. De Feyenoord Held van de Maand heeft iets goeds gedaan voor een ander of voor zijn of haar leefomgeving en is aangemeld door een ander, met een bewijsstuk. Feyenoord beloont en stimuleert hiermee goed gedrag onder de jeugd.

De Feyenoord Held van de Maand wordt met de directe familie uitgenodigd door Feyenoord voor een thuiswedstrijd. De Feyenoord Held wordt voorafgaand aan de wedstrijd gehuldigd door een prominent Feyenoorder, wordt behandeld als VIP en mag de wedstrijd vanaf luxe plekken gaan bekijken.

In de flyer treft u meer informatie over dit project en hoe het aanmelden in zijn werk gaat