Bezoek Feyenoord - Roda JC

3 oktober 2012 18:30

Dankzij de samenwerking met Feyenoord mogen we ook dit jaar met de Mini’s tot en met de D jeugd naar een wedstrijd van Feyenoord.

Deze keer is dit de wedstrijd Feyenoord - Roda JC op zondag 11 november 2012 om 14:30.

Zit je in één van de bovenstaande  teams dan kan je je opgeven bij je teamleider. Hij of zij is hiervan op de hoogte.
Inschrijving kan alleen per team en alleen via je teamleider.

De kosten  dit jaar zijn  € 5,- p.p.(ook voor een begeleider).
Zoals jullie  weten zijn we als vereniging druk bezig met het realiseren van nieuwe kleedkamers. Hiervoor is geld nodig.
Heel veel geld…. De € 5,- gaat dus naar de bouw van onze nieuwe kleedkamers.
Voor € 5,- kan je dus naar een wedstrijd van Feyenoord en dat is het toch wel waard.

Je team is zelf verantwoordelijk voor vervoer.

Inschrijving van je team kan tot uiterlijk zaterdag 13 oktober dus wees er snel bij!
De betaling van de € 5,- gaat via je teamleider.