29 oktober: Algemene ledenvergadering

24 oktober 2012 19:30

De komende twaalf maanden zijn cruciaal voor Voetbalvereniging Schoonhoven. Onze club heeft de zaken prima voor elkaar, maar we hebben een enorme smet op ons blazoen: onze kleedkamers. Een doorn in het oog van een ieder met een blauw-wit hart. Maar dat kan veranderen: op 29 oktober tijdens de Algemene Leden Vergadering kunnen alle leden stemmen over onze ambitieuze nieuwbouwplannen.

De officiële aftrap van deze enorme inspanning was 22 augustus. Wij hebben toen onze plannen gepresenteerd, de bouwtekeningen en schetsen van de nieuwe kleedkamers getoond en de ideeën voor de fondsenwerving bekend gemaakt. De opkomst en het enthousiasme was overweldigend. Laten we nu doorpakken en dat enthousiasme omzetten in daden – kom dus 29 oktober naar de ALV van VV Schoonhoven.

De bouwplannen vormen het belangrijkste punt op de agenda van ALV van dit jaar, maar er zijn meer zaken die besproken moeten worden. De agenda voor 29 oktober is als volgt:

1.       Opening en mededelingen

2.       Ingekomen stukken

3.       Vaststelling verslag Algemene Leden Vergadering d.d. 31 oktober 2011*

4.       Jaarverslag penningmeester 2011-2012*

5.       Jaarverslag kascommissie 2011-2012*

6.       Begroting 2012-2013*

7.       Verhoging contributie

8.       Verkiezing leden kascommissie 2012-2013

9.       Samenstelling bestuur:
- Statutair aftredend: geen
- Kandidaat algemeen bestuurslid: Martin van der Horst
- Vacante functie: secretaris**

10.    Nieuwbouw kleedkamers:
- Financiering nieuwbouw kleedkamers
- Uitgifte obligaties
- Fundraising

11.    Rondvraag

12.    Sluiting

Voor het geval wij het nog niet voldoende hebben benadrukt: we hebben uw steun nodig. En we rekenen dus op uw aanwezigheid 29 oktober – de ALV begint om 20.00 uur in de voetbalkantine. Stap samen met ons in deze prachtige uitdaging; laat ons deze klus niet alleen klaren. We hebben al een grote groep blauw-witte kanjers aan boord, maar we hebben alle blauw-witten nodig. Ook u dus. Tot 29 oktober!

Met vriendelijke groet,

Nico Peltenburg

Voorzitter VV Schoonhoven

*             Stukken bij agendapunt 3-6 zijn, vanaf 24-10-2012, op aanvraag verkrijgbaar bij Paul van Schaik

[email protected]

**  Kandidaten voor de functie van secretaris kunnen zich tot een kwartier voor de ALV melden bij het bestuur.