E3 verslaat “de oudjes”!

28 oktober 2012 16:00

Onder de goed fluitende leiding van Ari heeft E3 afgelopen zaterdag de oefenwedstrijd “tegen de oudjes” gewonnen met 5 – 4.

E3 werd voor deze gelegenheid gecoacht door “ééndagsleider” Teus, welke een fantastische opstelling voor elkaar had en in de pauze (zo werd gefluisterd?!?) zelfs iets in de limo gedaan zou hebben “ter versterking” van zijn jeugdige team!
Doordat onze tegenstander Ommoord nog vakantie aan het vieren was is hiermee een langer beloofde wedstrijd leuk en succesvol gespeeld.
Na een koude start door de eerste nachtvorst waren er gelukkig acht E3 spelers/sters die het op hebben genomen tegen een team bestaande uit vaders, moeders en een enkele broer/zus.
E3 kwam door goed voetbal al snel op een terechte voorsprong en liep uiteindelijk uit tot 4 – 1!
Na goed combinatievoetbal kwamen de oudjes terug, maar konden een eindstand van 5 – 4 uiteindelijk niet meer voorkomen.

Na de wedstrijd was er vers gebakken appeltaart van Huub alsmede gevulde koeken van Sandra, wat samen met wat limo en koffie een mooie afsluiting was van een leuke voetbalochtend!
En met een overwinning op zak zal dit een goede opsteker zijn voor de aankomende competitiestart van de kanjers van E3…..!