Spelers van selectie in actie voor nieuwe kleedkamers

31 oktober 2012 20:00

Zoals bekend is er veel geld nodig voor de nieuwe kleedkamers. Een van de eerste acties is een feit: VVS organiseert op dinsdag 6 november aanstaande een speciale belactie. Hierbij worden we geholpen door de organisatie VriendenLoterij.

Een speciaal belteam in de voetbalkantine staat die avond tot onze beschikking: de spelers van de selectie!

We zijn erg blij dat de mannen van Bert Potuyt een avond aan de telefoon zitten en gaan bellen om vriend te worden van VVS en ons te steunen door mee te spelen in de VriendenLoterij.
Een lot kost € 10,- per maand, hiervan gaat € 5,- direct naar onze kas.

Eenvoudig en snel verdient voor VVS
Van ieder verkocht lot gaat de helft van de opbrengst direct naar ons, iedere maand opnieuw. Gemiddeld worden er tijdens een belactie 40 loten verkocht, wat op jaarbasis meer dan € 2.800,- oplevert. Dit geld kunnen we goed gebruiken en daarom vragen we u vriend te worden van VVS.

Voor iedere 50 verkochte loten krijgen we tevens een belbonus en blijkt dat we na drie maanden de club met de meeste verkochte loten in de regio te zijn, dan is er nog een bonus van € 5.000,- euro te verdienen. Reden genoeg om dus te gaan voor de grootste bonus en vriend te worden.

Wat kunt u verwachten?
Dinsdagavond 6 november  tussen 19.00 en 22.00 uur wordt u gebeld door een van de spelers van VVS die u zal vragen of u voor VVS mee wilt spelen met de VriendenLoterij. Speelt u al mee dan vragen wij u te kijken of u exclusief voor VVS mee speelt; dat is met een telefoontje kosteloos te wijzigen.

We proberen het gesprek zo kort mogelijk te houden, zodat we zoveel mogelijk leden kunnen bellen die avond. Heeft u suggesties qua nieuwe aanmeldingen of bent u niet gebeld: bel het nummer van de vereniging: 0182-38 27 78. Het nummer is de gehele avond bereikbaar.

Wat kunt u winnen?
Door uw deelname steunt u niet alleen VVS, ook u wordt er beter van. Bij de VriendenLoterij maakt u elke maand kans op tienduizenden prijzen zoals auto’s, reischeques, iPads, LCD TV’s en geldprijzen oplopend tot € 100.000,-.

Voor meer informatie over dit initiatief kunt u contact opnemen met Saskia Monnichmann 06-209 23 989 of Jeroen van Hooff 06-215 37 777.