Dames 1 zoekt nieuwe speelsters, coach en trainer!

22 mei 2011 19:15

Wij, de dames 1 van vvSchoonhoven, hebben kortgeleden een gesprek gehad over volgend seizoen. We willen dolgraag door blijven voetballen maar zitten met een probleem (zoals elk seizoen helaas). We hebben te weinig meiden, geen coach en trainer.

Wij hopen van harte dat we de nodige personen vinden voor ons gezellige team en dat we volgend seizoen weer lekker kunnen voetballen! Bekijk onze flyers en neem contact op met Jasmina Zukanovic op mailadres: [email protected] of bel de voetbalvereniging 0182-382778.

Klik voor groter formaat