Schoonhoven in Schotse sferen

23 mei 2011 19:15

Afgelopen zaterdag was het zover: De Business Club VVS organiseerde de Higland Games in Schoonhoven. Een schitterende ambiance, schitterend weer en volop strijd werd geleverd tussen de 60 donateurs/clan members. De clan onder aanvoering van chieftain Arjen Zijderlaan won deze dag. Na de prijsuitreiking werd nog lang nagefeest met een whiskeyproeverij, live muziek en Schotse BBQ en ter afsluiting schitterend vuurwerk.

Volgende wedstrijd Zaterdag 1

16

14.   SVDPW

5

Bijgaande foto's illustreren de fantastische dag waarbij ook het tweede elftal kampioen werd en uiteraard dit team een bezoekje aan de Highland Games bracht. Dit tot tot groot genoegen van de donateurs die hen uiteraard van de nodige biertjes voorzag en het elftal op haar beurt donateur/sponsor Bas Rechtuyt als dank op een feestelijke bierdouche werd getracteerd.