Buitengewone Algemene Ledenvergadering

6 februari 2013 15:15

In mijn nieuwjaarstoespraak op 5 januari heb ik aangegeven dat het bestuur 13 februari a.s. tijdens een Buitengewone Algemene Ledenvergadering de leden ter goedkeuring een voorstel zal voorleggen wat het mogelijk maakt over te gaan tot de bouw van onze nieuwe kleedkamers.

Omdat er nog een aantal formele zaken moeten worden afgehandeld kan de Buitengewone Algemene Ledenvergadering geen doorgang vinden, een nieuwe datum volgt..

Wat zijn die formele zaken dan wel hoor ik jullie je afvragen, hier volgen er enkele:

• Bouwvergunning;
  • Aanvraag Waarborgfonds Sport;
  • Garantie Gemeente Schoonhoven;
  • Financiering met de banken, kan niet eerder nadat het  Waarborgfonds Sport goedkeuring heeft verleend;
  • Financiering.

Een belangrijk deel van onze financiering moet uit de opbrengst van de fundraising komen en dat gaat redelijk naar wens. Alleen de verkoop van de obligaties blijft achter bij de verwachtingen.
Het bestuur is bijna dagelijks bezig de formele zaken af te handelen, jullie kunnen wat doen aan de financiering door de komende weken een obligatie te kopen.
(Voor het aanvragen van deze obligaties kunt u via e-mail contact opnemen met penningmeester Paul van Schaik via [email protected].
U kunt het aanvraagformulier hier downloaden, maar natuurlijk zijn ze ook op het voetbalveld aanwezig.Tevens kunt u het reglement uitgifte obilgaties van de Voetbal Vereniging Schoonhoven hier bekijken.)

Kortom, de komende maand wordt cruciaal voor de nieuwbouw van onze kleedkamers maar ik ben er van overtuigd dat wij het met elkaar voor elkaar krijgen de nieuwbouw te realiseren en eind augustus samen kunnen zingen:

“Schoonhovenaren dat zijn wij allen, daarop zijn wij wat trots”

Groet,

Nico Peltenburg