C1 wint Peet Borst toernooi

1 juni 2011 19:15

Noor, die geopereerd is, Tiago en Jelle waren er vandaag niet bij. Benjamin en Wietse uit C2 deden met C1 mee. Het was helaas niet gelukt een tweede poule van vier teams aan het toernooi toe te voegen en daarom was het toernooi eerder afgelopen dan gepland. Er werden wedstrijdjes gespeeld van 20 minuten met 5 minuten tussenpozen en een half uur pauze na drie wedstrijden. Schoonhoven begon het toernooi met winst tegen 1e klasser vv Tricht uit Tricht (vlakbij Geldermalsen).

Zij waren voor het eerst aanwezig op het C1 toernooi.

Daan en de nummer 7 van vvTricht

Ook de 2e wedstrijd tegen hoofdklasser Jodan Boys en de derde tegen 2e klasser Ommoord werden met winst afgesloten.
Na een half uurtje rust ging het toernooi verder en speelde men nogmaals tegen dezelfde teams.
Schoonhoven had het nu iets moeilijker tegen vvTricht en het eindigde in een gelijkspel zonder doelpunten. De wedstrijd tegen Jodan Boys werd gewonnen, maar het 1e tegendoelpunt viel wel. Er werd even gerekend en het kon niet meer mis gaan, de 1e plaats was al binnen! Toch moest er nog tegen Ommoord gespeeld worden en er werd besloten in een fantasieopstelling te spelen, Jaysey ging het veld in en Julien ging op doel. Zoals vaak, als iedereen op een andere plek staat, werd er verloren, ondanks dat Tom scoorde, maar het was wel leuk.

v.l.n.r. Wietse, Jaysey, Julien en Benjamin

De prijsuitreiking begon gelijk na de laatste wedstrijden. Ruben van Iren van vvTricht werd uitgeroepen tot keeper van het toernooi en Mathijs Roosendaal van Jodan Boys tot beste speler. Op de vierde plaats eindigde Jodan Boys, 3e werd vvTricht, Ommoord werd 2e en aanvoerder Jorn mocht voor een trots vvSchoonhoven de beker voor de 1e plaats in ontvangst nemen!

C1 in afwachting van de beker voor de 1e plaats

Hartelijk dank aan de heren Brouwer en de Vries, die alle wedstrijden floten, Osin en Siomon Peltenburg die het toernooi organiseerden, de barmedewerkers(ters) en alle anderen die een bijdrage hebben geleverd aan het slagen van dit toernooi.

Bekijk alle uitslagen en de eindstand.

Foto´s kunt u zien in het fotoalbum.

Op Youtube kunt u het filmpje van de prijsuitreiking zien.