Help de Zondag van vvschoonhoven

20 februari 2013 14:45

Een jaar naar dato, ondanks alle perikelen in de regio, weet de zondag afdeling nog net het hoofd boven water te houden.

Er zijn leden bijgekomen en leden afgegaan, dus is de situatie eigenlijk nog het zelfde.
We moeten er nu aardig aan trekken om het bij elkaar te houden.

Nu is het plan om niet alleen het mannenteam te versterken maar ook een vrouwenteam op te zetten.
Hierbij willen we dus gebruik maken van deze oproep om zowel mannen als vrouwen te benaderen.
Het voormalige dames team is toendertijd opgeheven door te weinig leden. Deze willen we nu dan ook vragen of ze de motivatie nog hebben en of er nog speelsters zijn die mee willen helpen een nieuw dames team op te zetten.

Het mannenvoetbal is sinds 1902 al een begrip in deze regio. Wij doen er dan ook alles aan om deze traditie voor te zetten en zo de geschiedenis te behouden en om de clubkleuren op zondag te gaan verdedigen.
Ons doel is uiteindelijk om de zondag weer bruisend te maken.
Saamhorigheid, Sportiviteit en Gezelligheid dat is de zondag

Contact kan gehouden worden via [email protected]