Schoonhoven A1 op SVC´08 TV

21 februari 2013 14:45

Zaterdag 16 februari speelde VVS A1 voor de competitie tegen koploper SVC´08 A1 in Scheveningen.

SVC had na 7 wedstrijden spelen 21 punten en VVS  haalde 7 punten uit 4 wedstrijden en nam een 7e plaats in. VVS A1 is na 3 wedstrijden te hebben gespeeld in de 3e klasse een klasse hoger gaan spelen, vandaar het grote verschil in aantal gespeelde wedstrijden.

Het leuke was dat bij deze wedstrijd  SVC´08 TV aanwezig was met camera en zij maakten een leuke (21 minuten durende) filmverslag van deze strijd. Soms kun je bepaalde momenten in de herhaling zelfs vanuit een andere positie bekijken, professioneel hoor!

Op de SVC´08 website stond dit te lezen:

“SVC'08 A1 tegen Schoonhoven A1 interview met trainer Bastiaan Lut, A1 spelers Nick Klok en Fabian Toet. De 0-1 van Schoonhoven was er een om in te lijsten!”

Dat dat zeker zo is kun je zien bij 06:10! Als ik het goed hoor wordt Rob als maker bejubeld!

Nick van SVC´08 maakt de gelijkmaker.
Ondanks kansen aan beide zijden bleef het 1-1, het 1e punten verlies voor SVC´08, dat best teleurgesteld was. De trainer zei tijdens zijn interview nog dat hij benieuwd was of de handsbal op beeld stond. Helaas voor hem is beelden terug kijken tijdens de wedstrijd niet mogelijk, want mijn inziens was het inderdaad een handsbal. Toch supergoed gedaan VVS!

Bedankt cameraman Leo v.Teylingen voor deze leuke video en het toesturen van de link!

Bekijk de video.