Over de helft!

27 februari 2013 17:00

Maandagavond ontving een delegatie van ons bestuur en de fundraisecommissie een extra mooi bonusbedrag van € 3000 van de Vriendenloterij.

De vereniging heeft dit te danken aan het resultaat van de belactie met de selectiespelers van VV Schoonhoven en ontving op basis van het aantal verkochte loten een extra regiobonus (tweede prijs) van € 3.000. Saskia Monnichmann nam trots de cheque in ontvangst.

Voorzitter Jeroen van Hooff van de fundraisecommissie is erg tevreden met de koers op weg naar de € 150.000: "Met de huidige tussenstand van € 77.695 (51,8%) kunnen we in voetbalthermen spreken over een goede eerste helft, nu gaan we voor de tweede helft om de wedstrijd te winnen"

Liggen we op schema? "Ja, immers de obligatielening loopt nog zij het dat we nog een weg te gaan hebben, de PLUS-voetbalplaatjesactie start 12 maart, er worden nog Volvo's verkocht, de verkoop van gegraveerde bouwstenen start medio maart en niet te vergeten staan er nog een aantal mooie events gepland waaronder een golftoernooi op 30 mei 2013.
Ondertussen houden we goed de aansluiting met onze sponsoren en Business Club-donateurs van VV Schoonhoven. Met 70 man reizen we als BC VVS volgende week vrijdag naar Keulen af voor een gezellig weekend met onze partners. Een mooi moment om het netwerk goed te onderhouden, alle expertise te benutten en natuurlijk te koesteren/vieren dat we trots mogen zijn op de ontwikkelingen ten aanzien van de nieuwbouw en wat we tot nu toe hebben kunnen bijdragen aan de vereniging.
En die kleedkamers gaan er komen, al ligt het uiteindelijk besluit natuurlijk bij de leden zelf", aldus een resolute Jeroen.
Wel roept hij de leden op om toch nog even goed na te denken voor de obligatielening, immers hier liggen we nog niet op koers. Met meerdere personen een obligatie kopen van €50 is natuurlijk ook een oplossing. "Een aantal teams (waaronder Reveco) hebben met elkaar wat geld verzameld en als team een obligatie van €50 gekocht, zo kan het ook. Onze penningmeester Paul van Schaik heeft mij gemeld dat de participatie van eigen leden relatief tegenvalt. Dit had ik niet verwacht, immers de obligatielening is nou juist een vorm van steun dat we allemaal jarenlang hunkeren naar nieuwe kleedkamers. Door een tijdelijke lening €50 (1 tot max 10 jaar) aan de vereniging te verstrekken met een gegarandeerde rentevergoeding kan iedereen een extra impuls geven om snel de financiering van onze nieuwbouw rond te krijgen. De tweede helft is dan snel gespeeld!".
Dus nogmaals oproep van de fundraisecommissie aan al onze leden: heeft u al nagedacht over de obligatielening en steun de vereniging!