Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Buitengewone Algemene Ledenvergadering 14 maart 2013

28 februari 2013 20:15

In mijn bericht van 6 februari heb ik aangegeven dat de geplande Buitengewone Algemene Ledenvergadering van 13 februari 2013 geen doorgang kon vinden omdat er nog een aantal formele zaken moesten worden afgehandeld.

Het bestuur van VV Schoonhoven en de Stichting Exploitatie Voetbalvelden VV Schoonhoven hebben deze formele zaken grotendeels afgehandeld en de  Buitengewone Algemene Ledenvergadering is door het bestuur vastgesteld op 14 maart 2013, aanvang 20.00 uur.

Zoals ik ook in het eerdere bericht heb aangegeven zijn de obligaties een belangrijk onderdeel van de financiering  voor de nieuwbouw van onze kleedkamers. Als u overweegt er één of meer aan te schaffen is het nu het ideale moment. (Voor het aanvragen van deze obligaties kunt u via e-mail contact opnemen met penningmeester Paul van Schaik via [email protected].
U kunt het aanvraagformulier hier downloaden, maar natuurlijk zijn ze ook op het voetbalveld aanwezig. Tevens kunt u het reglement uitgifte obligaties van de Voetbal Vereniging Schoonhoven hier bekijken.)

Het wordt een belangrijke vergadering  maar ik ga er vanuit dat we met elkaar besluiten nieuwe kleedkamers te gaan bouwen en we eind augustus samen kunnen zingen:

“Schoonhovenaren dat zijn wij allen, daarop zijn wij wat trots”

Groet,

Nico Peltenburg

Voorzitter VV Schoonhoven

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!