Het 1e Cor Vermeulen Toernooi

8 juni 2011 16:45

Nadat alle elftallen zich druppelsgewijs hadden gemeld bij de organisatie konden we beginnen met het toernooi op het zon overgoten complex van VV Schoonhoven. Nadat iedereen welkom was geheten werd door Nico Peltenburg (voorzitter) eerst nog iemand in het zonnetje gezet. Met lovende woorden voor haar lange inzet bij de zondagafdeling (+/- 25 jaar)kreeg Miranda de Jong een speldje opgespeld als lid van verdienste met tevens een mooie oorkonde. De wedstrijden konden daarna beginnen.

Het was wel erg warm, maar dit was weer goed voor de baromzet.
Nadat de poule wedstrijden gespeeld waren werden de finale wedstrijden gespeeld, waar met veel inzet werd gespeeld om de mooie wisselbeker (lijkt op de Champions League beker)

Einduitslag:

1 VVS`Zaterdag 5 6 VVS Zondag 2
2 Waalwijk 7 Ameide
3 Zoetermeer 8 Jeugd A2
4 RWB 9 Bergambacht
5 Deltasport

De sportiviteitprijs was voor Deltasport uit Houten.

Tijdens de wedstrijden werd er ook een verloting gehouden met mooie prijzen.
De hoofdprijs was een mooie gasbarbeque die werd gewonnen door de familie Driesen.
Alle prijzen waren weg. Tevens kon er ook genoten worden van een heerlijke barbecue.
Vanaf 3 uur was er muziek van Silver Sonic. Het werd nog vreselijk gezellig na afloop.

Ik hoop dat iedereen genoten heeft en we hopen elkaar volgend jaar op 17 Mei 2012 weer te ontmoeten. Dit word volgens insiders dan de 40e keer.

Alle een prettige vakantie en tot ziens
Miranda de Jong

PS: ik wil iedereen bedanken voor de afgelopen jaren die ik met veel plezier heb gedaan.