Duels E- en F-pupillen zaterdag 23 maart

22 maart 2013 18:45

Voor aankomend weekeinde worden er gevoelstemperaturen verwacht van tien tot twaalf graden onder nul. Voor wat betreft de vastgestelde wedstrijden voor E- en F-pupillen heeft de KNVB het volgende besloten:

"De weersomstandigheden zullen niet overal hetzelfde zijn. Dat zal afhangen van de temperaturen ter plaatse en de ligging van de terreinen. Mocht het bestuur van de vereniging het niet verantwoord vinden om wedstrijden bij de E- en F-pupillen door te laten gaan, dan heeft de KNVB daarvoor alle begrip.

De KNVB laat de beslissing voor het al dan niet door laten gaan van wedstrijden bij de E- en F-pupillen dus bij de verenigingen. Wedstrijden in de overige categorieën worden, indien de velden bespeelbaar zijn, in principe gewoon gespeeld."

Om ongeveer 07:00 uur morgenochtend kunt u op de vvSchoonhoven website bij  de afgelastingen zien of de wedstrijden door gaan. Staat daar niets dan wordt er gewoon gespeeld.