1e wedstrijdverslag Dames 1!

22 mei 2013 20:45

Schoonhovense dames verliezen eerste wedstrijd.

Na een goed begin waarin Schoonhoven kansen kreeg, Marina Hom miste helaas de kansen op de 0-1.
Na tien minuten nam DONK wat al jaren lang samenspeelde het heft in handen , waar het zoals al eerder gezegd voor de Blauw-witte de eerste keer was dat ze in deze samenstelling speelde. Schoonhoven bleef wel aardig spelen bij vlagen, maar je kon wel zien dat ze ritme misten. Voorin en op het middenveld ging het aardig. De laatste pass was vaak net te hard of niet zuiver genoeg. DONK liep uiteindelijk makkelijk over Schoonhoven heen, maar toch vond ik wel dat er strijd in zat.
De rest komt vanzelf als t met het ritme beter zit.

Rick Winkel

De 2e oefenwedstrijd op 15 mei tegen de dames van Benschop verliep beter, er werd verloren met 4-1.
Het 1e doelpunt is gemaakt!
Op naar de 3de wedstrijd die op 22 mei gespeeld wordt om 20:00 uur tegen een combinatie van dames 3&4 van SVS Capelle.

Bekijk een aantal foto´s in het fotoalbum van de dames.