Dames 1 speelde haar 3e wedstrijd bij SVS.

24 mei 2013 22:00

In Capelle werd woensdag 22 mei een oefenwedstrijd gespeeld tussen SVS en Schoonhoven.

Schoonhoven begon sterk en kreeg twee goede mogelijkheden, maar helaas geen goal.
SVS was duidelijk een team wat langer samenspeelde, ze vonden elkaar makkelijker. Schoonhoven bleef goed op de been mede door een goed keepende Dorien Hamminga.

Waar de dames jammer genoeg met een 2-0 achterstand  de rust in gingen, hielden ze in de 2e helft toch knap de nul, mede door meedogenloos verdedigen van Danielle van der Hek en goed keeperswerk van Dorien Hamminga.

De dames staan op zich goed achterin, maar voorin missen ze een rustpunt aan de bal waardoor de snelheid van Marina Hom nog beter gebruikt zou kunnen worden, maar wat nu nog niet is kan zeker komen. Want ze zeggen niet voor niks: Voetbal begint van achteruit.

De dames spelen op 23 mei  weer een oefenwedstrijd wedstrijd in Ammerstol.