Reminder activiteiten

29 mei 2013 15:45

Ga mee, doe mee, geef je op!!!

Familiedag op 15 juni met XXL sponsorloop en XXL-wijktoernooi

Klik op de posters voor meer informatie!

Schoonhoven krijgt “Dulci e Bianco”

Op zaterdag 8 juni 2013 is de Business Club VV Schoonhoven erin geslaagd luxe en trendy Yacht “The Grace Kelly” voor een Yacht Experience naar Schoonhoven te halen. Vanaf 20 uur vertrekken 250 passagiers voor een ‘cruisereis naar Rotterdam en terug met als thema white’. De organisatie heeft voor de muzikale omlijsting naast bekende DJ’s ook een swingend gelegenheidscombo gecontracteerd met daarin spelend de Schoonhovenaren René Kuzee en Frans van Eijk.

Voorzitter van de Business Club Jeroen van Hooff: “Met dit event mikt de Business Club niet alleen op haar donateurs maar denkt ook haar vele zakelijke relaties en vrienden een mooi programma voor te kunnen schotelen.  Met vele vrijwilligers, leveranciers en de ondersteuning van onze 75 bedrijfsdonateurs wordt dit een happening waar we gegarandeerd een topavond voorschotelen aan ondernemers in en rondom Schoonhoven. Hierbij hebben we ons succesvolle gala in Het Bastion van vorig jaar nog vers in het geheugen”, aldus Van Hooff.

De Business Club timmert zowel financieel en haar expertise hard aan de weg in haar ondersteuning van de voetbalvereniging. Vorig jaar werd € 15.000 gedoneerd voor de inmiddels gerealiseerde nieuwe fietsenstalling, onlangs doneerde zij € 35.000 aan VV Schoonhoven ter ondersteuning van haar onlangs gestarte nieuwbouwaccomodatie.

Er zijn nog kaarten a €100 beschikbaar via e-mailadres: [email protected]

Facebook: Dulci e Bianco

Twitter: DulciBianco

Meer info, klik op de poster en kijk hier.