Fundraise nieuws

29 mei 2013 16:15

Inzamelactie C2 - PLUS Rechtuyt stelt gratis voetbalplaatjes beschikbaar - Update stand op de thermometer

Inzamelactie C2!

Aan het begin van het seizoen kondigde de C2 het al aan: voor de nieuwe kleedkamers gaan wij ons inzetten! De actie was in een razend tempo bedacht: voor iedere goal die ze maakten, of tegen kregen, zou iedere speler 10 cent in de pot leggen. Een mooi initiatief wat door zowel het bestuur als de fundraisecommissie zeer gewaardeerd werd (en wordt!).

Het seizoen ging van start en succestrainer Jessin Guardiola stelde (zoals hij zelf als grap zegt) zijn sterkste voorhoede en zijn slechtste verdediging op om zoveel mogelijk geld op te halen! Na alle wedstrijden gespeeld te hebben kon de balans opgemaakt worden. Eindstand: 60euro!

Bescheiden zegt Jessin: 'Alle beetjes helpen toch?' En daar zijn wij het helemaal mee eens! Het is een mooi bedrag maar minstens zo belangrijk vinden wij het initiatief dat het team getoond heeft door deze actie te ondernemen en vol te houden. Een voorbeeld voor de vereniging.

Dus namens het bestuur en de rest van de club: mannen bedankt! Veel succes volgend seizoen en dat jullie maar mogen genieten van het nieuwe complex.

Fundraise commissie VVS

PLUS Rechtuyt stelt gratis voetbal- plaatjes beschikbaar!!

Heb je je vvSchoonhoven voetbalplaatjesalbum nog niet vol?
Plus Rechtuyt had nog plaatjes over na de ruilmiddag en na veel uitzoekwerk liggen ze nu allemaal op team volgorde.
Het enige wat je moet doen is een mailtje sturen aan of bellen naar Monique ([email protected] , 06-52718833) en geef door welke plaatjes je nog nodig hebt en het komt vast goed!

De stand op de thermometer

De thermometer is met €5000,00 euro gestegen door de verkoop van stenen.
Wil jij ook meehelpen de thermometer nog meer te doen stijgen?
Doe dan mee aan één van de vele acties, of verzin zelf iets, zoals b.v. C2 deed!