Competitie- en beker indelingen bekend

21 juli 2011 8:30

De KNVB heeft de nieuwe competitie- en bekerindelingen bekend gemaakt. Alle jeugdteams spelen eerst zes bekerwedstrijden. Op basis van de resultaten in de beker zullen de competities ingedeeld worden. De nummers 1 en 2 van de bekerpoule gaan door naar de volgende ronde. Op 3 en 4 september gaan de competie- en bekerprogramma's van start. Het eerste elftal start met een thuiswedstrijd tegen het gepromoveerde Rohda '76. Alle indelingen zullen op de nieuwe site geplaatst worden. Eerder kunt u terecht op www.voetbal.nl.