Voorlopige indeling jeugdteams V.V. Schoonhoven

10 juni 2013 21:30

Beste spelers/speelsters, ouders, verzorgers,

Hieronder vind u de link naar de voorlopige indeling van de teams van de V.V. Schoonhoven voor het seizoen 2013 – 2014.

Voorlopige indeling jeugdteams

Bij het samenstellen van de teams hebben we een aantal richtlijnen gehanteerd zoals:

• De teamindeling van de selectieteams C1/C2 tot en met A1/A2 zal voor het begin van de competitie in september bekend worden gesteld;
  • Bij de C1/C2 en B1/2 zullen op basis van de trainingen nog spelers moeten afvallen. Deze spelers worden dan heringedeeld in de B3 of de C4;
  • Bij de indeling van de D-categorie is rekening gehouden met het traject van E naar D. Voor de E-pupillen is de indeling bepaald op basis van de selectie activiteiten voor de 2e jaars E-spelers.
  • Bij de E-tjes kunnen we 8 teams samenstellen, maar sommige teams hebben 8 spelers. Nieuwe leden worden in de teams van 8 spelers ingedeeld.
  • Bij de F hebben we alle spelers met geboortejaar 2005 en 2006 ingedeeld. In de F6 is nog ruimte voor spelers. De ervaring leert dat er altijd nog nieuwe leden zich in de zomer aanmelden. De F6 wordt dan opgevuld met spelers uit geboortejaar 2006. Is het team in augustus nog niet volledig gevuld, dan zullen we het vullen met geboortejaar 2007 (huidige CL-spelers);
  • Er is getracht voor de pupillen uit te komen op een team samenstelling van 9 spelers/speelsters en voor de junioren op een team samenstelling van 14-15 personen;
  • De indeling is zo veel als mogelijk afgestemd met de leiders/trainers van afgelopen seizoen en;
  • Er is reeds rekening gehouden met verzoeken tot dispensatie. Indien de KNVB het verzoek tot dispensatie afkeurt heeft dit consequenties voor de teamindeling.

We hebben zoveel mogelijk bovenstaande richtlijnen gehanteerd. Het is niet altijd mogelijk gebleken aan de richtlijnen te voldoen. Hiervoor jullie begrip.

Als je nog wensen hebt t.a.v. de indeling dan verzoeken we je een email te richten aan [email protected]  Dit kan tot 25 juni a.s. Hierna nemen we geen verzoeken meer in behandeling. We proberen de verzoeken zoveel als mogelijk in te willigen, maar kunnen niets beloven.

De TC Jeugd V.V. Schoonhoven