ING Goede Doelenfonds voor medewerkers schenkt €750,00

7 augustus 2013 20:00

Het ING Goede Doelenfonds is opgericht zodat medewerkers die vrijwillig en actief betrokken zijn bij een vereniging, stichting of goed doel een donatie kunnen aanvragen. ING wil namelijk initiatieven ondersteunen die een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij.

ING medewerkster Robin Voorsluijs, die actief is in de jeugdevenementencommissie van onze vereniging, zij was o.a.paashaas bij het jaarlijkse paaseieren zoeken voor de pupillen, aarzelde niet en diende een aanvraag in voor voetbalvereniging Schoonhoven.
Tot grote vreugde keurde de beoordelingscommissie van het ING Goede Doelenfonds voor medewerkers de aanvraag van Robin goed, terwijl er enorm veel aanvragen waren ingediend door collega's van Robin, en kreeg vvSchoonhoven € 750,00 overgemaakt!

"Een mooie surprise", noemde penningmeester Paul van Schaik het, "waar we Robin en het ING Goede Doelenfonds erg dankbaar voor zijn"!