Hitland voor Hofland, hét golf-event!

4 september 2013 18:45

Save the date: 11 oktober! Op 11 oktober gebeurt het namelijk. Het grootste sportevenement van de Krimpenerwaard. Hitland voor Hofland, hét golf-event van 2013.

Wees erbij, loop 18 holes, geniet van de gezelligste mensen van de Krimpenerwaard en steun voetbalvereniging Schoonhoven bij de renovatie van sportpark Het Hofland. Fly the flights for funds, Hitland voor Hofland mis dit niet!

Dit geweldige fundraise-event start om 11.00 uur met een luxueus koffiebuffet. Om 12.00 uur halen wij de trekker van onze shotgun over en schiet op elke hole (en we hebben er dus 18) een flight uit de startblokken. Inschrijven kan per flight (eur 650 voor vier personen), maar ook als duo (eur 375 voor twee personen). Deze prijzen zijn inclusief alle consumpties en een voluptueus buffet.

Geen GVB? Geen punt! Wilt u sfeer proeven op een van de mooiste golfbanen van Zuid-Holland? De magie van de golfsport ontdekken? Een dag sportief bezig zijn in de buitenlucht? Ervaren of netwerken op de golfbaan echt werkt? Schrijf u dan in voor onze golfclinic: eur 120 per persoon, uiteraard inclusief alle bovengenoemde heerlijkheden. Het inschrijfformulier

De organisatie van dit unieke evenement is in handen van een meer dan gelouterde wedstrijdcommissie, bestaande uit Aad van Dee en Leon Moor. Een garantie voor een geslaagde dag golf, maar zeker ook een garantie voor een briljante after-golf. Met goed eten, voldoende te drinken, volop vertier en gezellige mensen. En een spectaculaire loterij, met geweldige prijzen. Zorg dus dat u erbij bent, 11 oktober. Hoe? Heel simpel: stuur een mail naar [email protected]. Tot 11 oktober!

Met vriendelijke groet,
Het Golf evenementen team