Let op! Nieuwe regels vanaf a.s. zaterdag

24 september 2013 12:15

VV Schoonhoven wil zich actief inzetten om het onderling respect bij spelers en leiders te vergroten. Daarom zijn er vanaf a.s. zaterdag twee nieuwe regels.

HANDEN SCHUDDEN VÓÓR DE WEDSTRIJD
Niet alleen na afloop, maar ook voor de wedstrijd schudden we de hand van de tegenstander. Wat blijkt? Tegenstanders zijn ook gewoon mensen!

Hoe? Als in de Champions League. Bij het betreden van het veld bij de middenstip in een lint opstellen. Het uitspelende team loopt handenschuddend langs de scheidsrechter en langs het thuisspelende team. Daarna loopt thuisspelende team langs de scheidsrechter om hem een hand te geven.

ALLEEN DE AANVOERDER PRAAT MET DE SCHEIDSRECHTER
De aanvoerder is de enige speler die met de scheidsrechter praat. Accepteer iedere beslissing van de scheidsrechter.