PLUS Rechtuyt verbindt zich voor 3 jaar aan de jeugd-afdeling

24 september 2013 12:45

Bas Rechtuyt – de ondernemer en eigenaar van de PLUS Rechtuyt supermarkt – heeft op vrijdag 20 september j.l. een nieuwe sponsor-overeenkomst getekend met onze voetbalvereniging.

PLUS Rechtuyt is één van de ruim 260 winkels die Nederland rijk is. PLUS Rechtuyt is zeer nauw betrokken met de regio en Schoonhoven in het bijzonder! PLUS Rechtuyt haalt als het maar even kan, de versproducten uit de buurt, waardoor we de schakel tussen teler en winkel zo kort mogelijk houden. Daarom vindt u bij PLUS meer verse en lekkere producten.

PLUS Rechtuyt is al geruime tijd een zeer gewaardeerde sponsor van v.v. Schoonhoven. Tot op heden heeft Bas met name de selectie en een senioren-team (waarin hij voorheen niet (on)verdienstelijk was) gesponsord met kledij. Met deze nieuwe verbintenis, heeft Bas een nieuwe weg ingeslagen. Met de nieuwe verbintenis richt PLUS Rechtuyt zich met name op de jeugd-afdeling van de v.v.Schoonhoven.

Vanaf nu zullen er 9 jeugdteams verdeeld over de C, D, E en F teams met nieuwe shirts te zien zijn. Het doel van deze nieuwe vorm van sponsoring is om zijn doelgroep beter te bereiken middels de jongere spelertjes van de vereniging. Daarnaast kunnen wij gedurende de sponsorperiode vanuit PLUS Rechtuyt nog vele leuke en interessante marketingacties verwachten. En marketing-acties is Bas Rechtuyt wel toevertrouwd. Zo is Bas mede het creatieve brein geweest van de landelijke voetbalplaatjes voor de PLUS supermarkten in Nederland. Deze actie heeft Bas afgelopen jaar vervolgd. Samen met de fundraise-commissie heeft Bas de voetbalplaatjes met v.v.Schoonhoven spelers mogelijk gemaakt! Daarnaast heeft Bas mede geholpen om de oliebollen-actie succesvol te laten verlopen en is hij al geruime tijd lid van de Business Club V.V. Schoonhoven.

Wij bedanken Bas Rechtuyt voor de ondersteuning!

Hierbij zien jullie enkele foto´s van de contract ondertekening met Bas Rechtuyt, Nico Peltenburg (voorzitter) en Martin Krips (voorzitter sponsor-cie)en het nieuwe shirt waarmee de jeugd zal komen te spelen de komende seizoenen.