Riz bouw steekt 1ste elftal in het nieuw

6 november 2013 15:00

Wim van Ziel – eigenaar RIZ Bouw – heeft zich onlangs weer voor 3 seizoenen aan het eerste elftal van de VV Schoonhoven verbonden.

De ondertekening van het contract vond op 28 oktober jl plaats op het voetbalveld.
Op de foto is Wim te zien met een gelukkige voorzitter – Nico Peltenburg.
Wim/RIZ Bouw is ruim 7 jaar sponsor van de verschillende senioren en jeugdteams binnen onze vereniging.
Wim heeft naast zijn liefde voor de zaterdag-selectie namelijk 2 zoons die met gesponsord materiaal van RIZ Bouw elke week aan de wedstrijden begint.
Naast het sponsoren van de club is Wim van Ziel tevens zeer persoonlijk betrokken bij de voetbalclub. Hij heeft zich met hart en „ziel“ ingezet voor de bouw en oplevering van onze nieuwe kleedkamers.
Daarnaast draagt Wim jaarlijks bij aan een liefdadigheidsavontuur in veelal onderontwikkelde landen met de stichting Habitat for Humanity.
Wim draagt samen met een groep uit de „bouwwereld“ letterlijk hun steentje bij aan de bouw van nieuwe onderkomens voor de lokale gemeenschap.

RIZ Bouw is een zelfstandig bouwbedrijf gevestigd in IJsselstein (Utrecht). Met ongeveer veertig medewerkers wordt ca.€20 mln. per jaar omgezet.
In 2012 bestaat het bedrijf vijftig jaar. Het motto luidt: “bouwers van huis uit”.
Door hard werken en aanpakken is riz bouw gegroeid van een bedrijf wat vanuit huis werd gerund tot een organisatie zoals deze nu is.
In een straal van één uur rijden rondom Utrecht ligt het werkgebied. Riz bouw biedt een snelle uitvoeringstijd, een betrokken organisatie met korte lijnen, weinig opleverpunten en een concurrerende prijs.

Riz bouw is een familiebedrijf, bewust, bekwaam en betrokken.
Riz bouw wil blijven wie ze is: overzichtelijk en niet te groot, met korte lijnen.
Samen doen waar we goed in zijn, en dit vertalen in positieve resultaten.
Riz bouw is financieel gezond en heeft vertrouwen in de toekomst.