Cor Vermeulen sponsort vrouwen

6 november 2013 14:30

Afgelopen zondag heeft de damesafdeling zich laten fotograferen in hun nieuwe tenues, dat mogelijk gemaakt is door C. Vermeulen Verhuur.

C. Vermeulen Verhuur/Loonbedrijf heeft o.a. een groot arsenaal van grondverzetmachines te huur.
Cor Vermeulen is al geruime tijd sponsor van het 1ste elftal en/of selectie van de zondagafdeling binnen onze vereniging.
Op de foto´s zijn beide teams met hun sponsor Cor Vermeulen en zijn zoon afgelopen zondag op de gevoelige plaat vastgelegd.

Toen het plan afgelopen lente werd opgevat om de dames-afdeling binnen onze vereniging weer nieuw leven in te blazen, stond Cor vooraan om hen met tenues te sponsoren en verwelkomen.
Dus nog voordat het team op de been was gebracht, had het team al splinternieuwe tenues toegezegd gekregen van C.Vermeulen Verhuur/Loonbedrijf!