L+C Schoonhoven sponsort A2 en B3

4 december 2013 20:00

Op zaterdag 23 november hebben de jeugdteams A2 en B3 officieel de compleet nieuw gesponsorde tenues door L+C Schoonhoven b.v. in ontvangst genomen.

Op de foto´s tonen beide teams en leiders met trots de nieuwe tenues. Op de foto is rechts de sponsor Ron Vermeijs van L+C Schoonhoven b.v. te zien. L+C Schoonhoven b.v. is naast sponsor van deze beide teams, ook lid van de Business Club VV Schoonhoven. Ook levert het bedrijf de metalen pupillendoelen op het complex. Ron Vermeijs heeft in een nog niet zo lang verleden zich verdienstelijk gemaakt in de zondag 1 - met teamspelers zoals Ari Nagtegaal, Walter Visser, Simon van Nieuwkasteele, Abe de Haan en o.a. de trainers Sjaak Jongbloed en Geert Ouweneel.

B3

Het bedrijf L+C is in 1982 opgericht. In 1986 werd verhuisd naar de huidige locatie aan de Bergambachterstraat. Deze locatie is daarna meerdere malen uitgebreid. De mogelijkheden voor metaalbewerking groeiden met de aanschaf van machines. Door de aanschaf van een CNC-ponsnibbelmachine begin 90-er jaren werd een stap gezet naar automatisering.

Na ingebruikname van de nieuwe bedrijfshal in 1996 werd een CNC-lasersnijmachine en TIME-lasrobot aangeschaft en zette de tendens van verdergaande automatisering zich voort.

Met de aanschaf van de geautomatiseerde productiemiddelen had L+C Schoonhoven BV de beschikking over de modernste op het gebied van plaatbewerking en verbindingstechniek. L+C Schoonhoven BV is hiermee in staat om in combinatie met een grote mate van flexibiliteit aan de steeds hogere kwaliteitseisen van de klant te voldoen.

Naast de kwaliteit van het product werd ook de kwaliteit van de organisatie belangrijk. De invoering van ISO:9002 in 2000 moest dit op peil houden. Een derde bedrijfshal moest in 2001 ruimte bieden aan de logistieke taken en magazijnbeheer.

De toegenomen administratieve taken leidde tot de invoering van een ERP-systeem, genaamd Plan-de-Campagne. Sinds begin 2005 ondersteunt het systeem vrijwel alle kantoorwerkzaamheden.

In opdracht van klanten produceert L+C klantspecifieke onderdelen voor verschillende sectoren, bijvoorbeeld:

•Machinebouw
•Apparatenbouw
•Koeltechniek
•Interieurbouw
•Automotive

Namens de beide teams en de voetbalvereniging danken wij Ron Vermeijs voor het sponsoren van de junioren-teams.